»

Thursday, July 9, 2020

NATURAL GLOW DD CUSHION LL COSMETICS









Kenapa Natural Glow DD Cushion ni best? 

Haa meh kakak bagi tau antara kelebihan DD Cushion ni ialah dia bukan sekadar make up je tapi ianya merawat, mencerah dan memberi effect instant glow yang akan membuat kan kulit korang automatik akan berseri-seri dan mudah sangat nak bersiap dan melawa-lawa nak berdating dgn suami tu tak sampai 5minit pun dah siap hanya dengan dap dap je kat muka korang yang tak perlu nak pakai apa-apa dap je serata seluruh muka dan korang dah siap dengan cepat.

 Mudah je nak cantik dengan DD cushion ni tak perlu lagi korang menempek macam-macam kat muka utk cover parut jerawat atau utk protect dari sinar UV, atau utk melembab sbb semua dah all in dalam DD cushion ni. DD cushion ni dah siap ada Spf 50 tau, dan korang hanya perlu touch up je tak perlu pakai sunblock lagi dah, haa gitew best kan 😍

Dengan harga RM65 sebekas DD cushion ni boleh tahan lebih dari 3bulan dan sangat jimat bagi yg memang suka pakai 1 jenis makeup simple n mudah mcm kakak la jugak suka simple-simple je 😍

DD cushion ni ada 2 tone warna kulit tau, kalau kulit yg cerah kakak suggest ambik kod Vanilla rose, dan utk kulit medium ambik kod sweet cinnamon.
 Plus nak bagi tau bau dd cushion ni mak ai mmg wangi dan sangat best la kalau pakai tu. Kakak dah cuba dan sangat puas hati dengan kualiti dan keberkesanan produk ni. 

Korang nak cuba tak? 
Kalau nak cuba boleh je wasap kakak kat link ni utk order 👇








No comments :

Post a Comment

 
Name:
Email Address:
Telephone number
Address
List Of Orders
Delivery Method Poslaju Courier (Semenanjung) RM10 (1-2 item)
Poslaju Courier (Sabah / Sarawak) RM12 (1-2 item)
Payment

This online form was provided by Freedback.