»

Thursday, July 9, 2020

BANANA SALAI CRISPY PALUT FOOD









Produk keluaran Bumiputra yang sedang Viral ketika ini, Bananasalaicrispy yang rangup diluar dan liat @ chewy didalam nya. Diperbuat dari pisang tanduk yg dihiris nipis serta manis asli pisang dah buat korang tak berenti mengunyah tau 😂


Ramai celebrities dah review Bananasalaicrispy ni, yang menarik nya setiap yang makan Bananasalaicrispy mesti tak berenti makan 😂

Bananasalaicrispy merupakan makanan jajan yang popular di negara jiran kita Indonesia lebih specific Bandung, setiap kali melawati negara jiran mesti Pisang salai merupakan antara jajan dan ole-ole yang korang beli bawak balik utk keluarga kan? 

Sekarang ni musim covid19 korang tak perlu jalan sampai ke Bandung pun nak merasa Bananasalaicrispy ni korang boleh je order n makan pisang salai crispy ni anytime. Yang pasti berbaloi sangat dengan berat sebalang 500gm dan harga yg sangat berbaloi RM23 shj bagi semenanjung dan RM30 bagi Sabah Sarawak. 
Tidak termasuk kos pos tau harga ni korang.
Untuk kos pos korang boleh je click link wasap bawah ni utk order atau korang nak free pos boleh je beli dari shopee kedai #Aurabeautykiosk tau! 

Jom dapat kan Banana salai crispy untuk jadikan snack sihat korang sambil-sambil layan Netflix tu kan ☺️

Korang berminat nak order boleh terus klik link wasap ni https://bananasalaiipoh.wasap.my/


No comments :

Post a Comment

 
Name:
Email Address:
Telephone number
Address
List Of Orders
Delivery Method Poslaju Courier (Semenanjung) RM10 (1-2 item)
Poslaju Courier (Sabah / Sarawak) RM12 (1-2 item)
Payment

This online form was provided by Freedback.