»

Thursday, July 9, 2020

LUFFIYA SKINCARE REBORN RENEWAL TREATMENT





Haaa Nak Cantik Tak? 

Luffiya Skincare Reborn ni merupakan improved formula skincare Luffiya yang lama dulu, korang jangan tak tau ramai yang dapat kulit wajah yang flawless dan hilang jerawat dan jeragat yang degil tu jika consistent mengguna kan Luffiya Skincare Reborn ni. 

Ramai juga yang curang tau, kakak dah 5 tahun jadi pengguna dan stokis Luffiya Skincare ni, dan Luffiya Skincare Reborn Renewal ni mmg kakak approve giler untuk semua luffiya lovers yang pernah menggunakan Luffiya. 

Jangan risau, Luffiya Skincare Reborn Renewal treatment ni bukan krim timbang kilo dan krim repack tau, kerana ia nya diformulasi kan oleh kilang yang berdaftar dan mempunyai kelulusan KKM dan diyakini tidak mempunyai sebarang bahan terlarang yang boleh menyebab kan masalah keradangan kulit atau masalah kesihatan lain. 


Disaran kan umur yg sesuai menggunakan Luffiya skincare reborn ni 13 tahun dan keatas, utk masalah jerawat korang boleh je pilih sabun Green tea tu dan untuk yg kulit kering dan jeragat elok pakai sabun Aloevera tu haa, korang boleh je tukar sabun mengikut kesesuaian dan masalah kulit korang. 

Yang penting korang kena dapat kan consultasi dari stokis-stokis dan agent yang sah dan berdaftar dengan HQ luffiya sebab kita semua telah diguide dan diberikan informasi untuk menasihati serta guide pelanggan-pelanggan Luffiya Skincare dengan lebih mendalam mengenai masalah kulit dan jalan penyelesaian nya.

Ramai je customer-customer kakak yang loyal masih setia bersama Luffiya Skincare sebab bila tukar je produk lain yang baru habis kacau bilau la kulit customer-customer ni. Haaa korang jangan la curang pulak tau, dah pakai tu terus kan je. Sebab kakak tau orang pompuan ni mmg suka sangat menerai produk-produk lain dipasaran tu tpi bila ada problem haa kakak ni jugak yang korang cari kan kann.. 🤭😁

So korang kalau rasa nak cuba dan nak lebih consultasi dengan mendalam tentang masalah kulit korang tu jangan la segan tau tekan je link kat bawah ni hah, kakak sedia membantu korang ok 👌 


Korang nak jimat pos tak? 
Haa beli je di kedai shopee kakak ok 😊




Testimoni 


















No comments :

Post a Comment

 
Name:
Email Address:
Telephone number
Address
List Of Orders
Delivery Method Poslaju Courier (Semenanjung) RM10 (1-2 item)
Poslaju Courier (Sabah / Sarawak) RM12 (1-2 item)
Payment

This online form was provided by Freedback.