»

Thursday, September 18, 2014

BVR COLLAGEN


RM 80.00 

HARGA KAMI HANYA RM50.00


BVR COLLAGEN adalah sejenis serbuk collagen asli yang di adun dengan
  • GLUTATHIONE
  • APPLE STEM CELL
  • STRAWBERRY STEM CELL
  • BUNGA SAKURA
  • VITAMIN C 
  • VITAMIN E
KELEBIHAN DAN KEBAIKAN BVRC ADALAH:
  • UNTUK MERAWAT MASALAH KULIT DARI DALAM DAN LUARAN..
  • CEGAH PERTUMBUHAN JERAWAT DI WAJAH..
  • HAPUSKAN JERAWAT DARI DALAM.
  • NAIKKAN SERI WAJAH.
  • AWET MUDA.
  • TEGANGKAN KULIT.
  • PUTIHKAN DAN CERAHAKAN KULIT..
  • MENAIKKAN PUNGGUNG DAN PAYUDARA SUPAYA LEBIH MONTOK DAN TEGANG.
  • MELAMBATKAN PROSES PENUAAN
  • MENGHILANGKAN JERAGAT DARI DALAM DARAH DAN DAGING.
  • MERAWAT PARUT2 HITAM PADA KULIT WAJAH DAN BADAN.
  • MENCERAHKAN MATA
  • MENCANTIKKAN RAMBUT DAN KUKU 
  • MENSTABILKAN BERAT BADAN
Sangat sesuai untuk pengidap resdung dan alahan kegatalan pada kulit
Sesuai dimakan untuk ibu hamil dan yang sedang berpantang dapat membanyak kan susu.

No comments :

Post a Comment

 
Name:
Email Address:
Telephone number
Address
List Of Orders
Delivery Method Poslaju Courier (Semenanjung) RM10 (1-2 item)
Poslaju Courier (Sabah / Sarawak) RM12 (1-2 item)
Payment

This online form was provided by Freedback.